fredag den 13. september 2013

Blomsterfrø - Give away!

Mangler du frø?

 
 
 

Jeg er igang med at samle frø og har flere, end jeg har brug for, så derfor vil jeg forære nogle af dem væk!

Meld dig som fast læser og/eller læg min blog på din blogroll, skriv til min mail solbakken1908@gmail.com hvilke frø du ønsker, og efterflg. sender du en konvolut med returporto, og jeg leverer efter først til mølle princippet til jeg løber tør for frø! (Hvis du allerede er fast læser, er du selvfølgelig også velkommen til at få frø!)

Jeg har flg. frø:

Kæmpe skælhoved
Claus Dalby valmuen
Voksurt
Hvid hjulkrone
Kantbæger
Lyserød astrantia
Torskemund lyserød
Torskemund lilla
Appelsintagetes
Lyserød lavatera
Løvemund Black Prince
Tagetes Vanilla White
Tagetes orange
Spydverbena lilla
Spydberbena lyserød
Lilla pragtskær
Tidselkugle
Gul løvehale
Digitalis (gulbrun, kender ikke navnet) se herunder:
 



 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar